joi, 9 februarie 2012

Ingineri si Manageri

Un tip zboară cu balonul admirând peisajul rural pe care-l survolează.
La un moment dat își dă seama că s-a rătăcit și observând un om dedesubt coboară balonul să-l întrebe unde se află.

“Nu te supăra, am și eu nevoie de ajutorul tău. Trebuie să mă întâlnesc cu un prieten într-o jumătate de oră și nu știu unde sunt.”

“Cu plăcere: te afli la bordul unui balon, la 10m deasupra solului, coordonatele fiind 41 de grade latitudine nordică și 63 de grade longitudine estică.”

La care tipul din balon nervos zice: “Cu singuranța ești inginer!”

“Ai dreptate, cum ți-ai dat seama?”

“Păi foarte simplu: toate datele pe care mi le-ai dat sunt corecte din punct de vedere tehnic, dar nu-mi rezolvă problema, n-am nici cea mai mică idee ce să fac cu informațiile primite, și sunt în continuare la fel de rătăcit că și înainte.”

Și inginerul: “Tu cu siguranță ești manager!”

“Ai dreptate, de unde știi?”

“Păi e și mai simplu: Habar nu ai unde ești și nici încotro te îndrepți. Ai făcut o promisiune pe care habar n-ai cum s-o ții, și mai mult, te bazezi pe mine să-ți rezolv problema. Rezultatul e că ești tot în rahatul în care erai și înainte de a te întâlni cu mine, numai că acum e vina mea!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu