miercuri, 28 martie 2012

Jurnalul unei neveste de informatician

August 16:
Azi l-am cunoscut pe Vasile. Are niște ochi verzi... absolut superbi! Mi-a spus că e programator. Asta e bine. Eu ador programele. Dintr-un chef în altul! Ce bine ar fi să ne cuplăm!

August 21:
Ne-am cuplat! A fost foarte romantic...soare... cascadă... un cerb ce-și stingea setea din apa cristalină... Și toate astea pe mousepad-ul pe care ne-am culcat.

Octombrie 14:
Azi ne-am căsătorit. Au venit toți prietenii lui. Toți programatori. Atâția ochelari n-am mai văzut la un loc! Când a trebuit să semnăm la Starea Civilă,am realizat că nu știe să scrie cu mâna... Noroc că în camera alăturată era o tastatură, așa că a scris rapid: "V". Exact cum își semneaza și e-mailurile...
Despre noaptea nunții a declarat că a fost cea mai fantastică noapte din viața lui. A reușit să spargă codul și să intre prin internet într-una din fișierele secrete a unei biblioteci din Columbia.

Octombrie 16:
Luna de miere am petrecut-o deasupra Americii. Vasile e foarte draguț. În fiecare zi îmi arată în direct imaginea Americii prin satelit, să vedem cum e vremea. Știai că în Visconsin sunt 13 grade Celsius acum? Că eu nu știam...

Noiembrie 4:
Mă plictisesc. Mi-am cumpărat un papagal. Acum am cu cine povesti.

Noiembrie 11:
Azi am incercat să-i atrag atenția asupra mea. Am tras un aer adânc în piept, și imbrăcată doar cu niște chiloței negrii de dantelă, și un bici în mână, m-am pus în fața monitorului.
Știam că m-a observat, că a CLIPIT!!!
A zâmbit, și chiar M-A MÂNGÂIAT! "Ok" a?? a zis el - "iți arăt site-ul fetițelor sado-masochiste, dacă chiar te-nteresează!"

Decembrie 2:
Pe neașteptate, pauză de curent! Uraaaaa!!!
Mă mângâia tandru la lumina lumânărilor...m-a mușcat ușor de ureche, și m-a întrebat..."Pot să-ți cer ceva neobișnuit?" Fericită, am zis DA... și în următoarele 4 ore jumătate am pedalat la generatorul de curent...

Decembrie 13:
Nici să vorbesc nu mai e nevoie. Papagalul trăncăne într-una, iar el îi răspunde din când în când... "Da, dragă!"

Ianuarie 4:
Incep să mă satur de el. Fac o ultimă încercare. Am cumpărat vopsea, și în jumătate de zi am reușit să pictez o tastatura pe mine...
El a zâmbit. Cu CONTROL ALT DEL a șters programul, și s-a întors la calculatorul lui.
Asta a umplut paharul!

Ianuarie 5:
Prietena mea Gina - soțul ei e tot un obsedat de calculatoare - m-a învățat. Mă pregatesc de o crimă oribilă. Am pus ceasul să sune la 3.30,î zori, o să dau drumul încet la calculator, și o să scriu cu grijă : FORMAT C:
HAHAHAHA! Cu asta, tâmpita aia de mașinărie va uita tot ce știe!

Ianuarie 6:
La 3.30 m-am trezit, dar Vasile era în fața calculatorului. Am pus în pat, în locul meu,papagalul, m-am îmbrăcat și l-am părăsit pentru totdeauna!

Anul 2012, August 4:
De 12 ani nu l-am văzut. Acum trăiesc cu Ștefan. El nu e programator. Așa că am nevoie de chiloțeii negrii de dantelă și de bici. Le voi aduce de la Vasile. Noroc - n-a schimbat yala. Deja din hol am auzit papagalul trăncănind, și vocea lui Vasile: "Da, dragă...."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu