miercuri, 28 martie 2012

Jurnal de prefect maghiar peste olteni la Mehedinti

Ziua 1. Cred ca azi fost zi liber la ei. Nu venit nici una din angajat. Plimbat prin birou meu lung si lat. Deschis fiset acte oficial dar plin de o bautur tulbure. Oare unde tinut la ei dosare?

Ziua 2. Nu fost ieri zi liber. Verificat in calen dar fost miercur. Poate nu lucreaza miercur la ei? Dar nici azi nu venit. Am vrut dau telefon dar nu gasit agenda.Toate sertarele plin cu bautur acela tulbur (…)

Ziua 10. Azi fost un secretara care zis ceva care nu inteles la mine si plecat nervos. Oi, oi! Gustato pahar din acel bautur gasit la seif. Putin acrisor (…)

Ziua 20. Aici nimeni nu vorbesc ungureste. Toti nervosca nu pricepe la ei. Oare e politic corect sa invat eu romanesc? Hm, bauturul cela tulbur nu e chiar rea (…)

Ziua 30. Descoperit intamplare un caset cu muzica folcloric si prinde bine sa invat vorbeste. Azi putut spune unei director apa-canal-investitii europene “Dunare daca n-aveam / Jiul Dunare-l faceam la noi”. Simpatica baiat. Am baut cu el putin din acel bautur tulbur exceptional (…)

Ziua 100. La ce dreacu sa muncesti in fiecare zi?M-am dat lovit si am drojdit niste zaibar cu nea Stelica, subprefectu’(…)

Ziua 200. Fatalica, treba merge unsa. Fura toti in prefectura. Puseram un CD cu Ciobanca si ne facuram muci. L-am trimis pe Stelica la Segarcea, dupa doua vedre de molan, sa nu ramanem pauscat (…)

Ziua 300. Nenica, astia din UDMR chiar ma enerveaza.M-au sunat de la partid, sa ma-ntrebe cum stam cu nu’sce investitie.O sa-l intreb pa Stelica, cand s-o intoarce cu cisternade la Panciu.

Ziua 350. Mimisor, secretara, zice ca ma tot cauta unii din UDMR. Am pus-o sa le zica ca-s intr-o sedinta. Sanchi, batuse Craiova acasa si ne facusem pulbere.Ce treba au ungurii cu Mehedintiu’?

de Juvete Attila

Sursa rdf.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu